- Servery Counter Strike http://www.cs-server.pun.pl/index.php - Mody Do Wgrania http://www.cs-server.pun.pl/viewforum.php?id=27 - Zombie Plague Mod http://www.cs-server.pun.pl/viewtopic.php?id=63 |
Nygas - 2012-01-29 10:56:31 |
Zombie Plague Mod - Zombie Mod infection Kod:// --------------------------- // Zombie Plague 4.06 CFG File // --------------------------- // Any changes you make here will be // automatically loaded at map start // // www.cs-server.pun.pl // Pamietajcie - jezeli jest pytanie typu "czy xxx?" to 0 wyłącza, 1 włącza! // General // ------- zp_delay 10 // Czas w sekundach po jakim od startu rundy wybierany jest zombie zp_lighting "a" // Jasnosc na mapie, od a do z [a - najciemniej, z - najjasniej] zp_thunderclap 90 // Czas w sekundach co jaki słychać trzask pioruna [0 wyłącza] zp_triggered_lights 1 // Jeżeli ustawione na 1, na mapie mogą znajdować się świecące elemendy zp_remove_doors 0 // Czy usunac drzwi z mapy: [0 - nie usuwaj, 1 - usuwaj tylko obracajace sie, 2 - wszystkie drzwi] zp_blockuse_pushables 1 // Block +use on pushables to prevent the speed bug zp_block_suicide 1 // Czy wyłączyć komendę kill w konsoli [aby gracze sami się nie zabijali] zp_deathmatch 0 // Czy włączyć tryb deathmach: [0 - wyłącz, 1 - odradzaj jako człowiek, 2 - odradzaj jako zombie, 3 - odradzaj przypadkowo, raz jako czlowiek raz jako zombie] zp_spawn_delay 5 // Czas w trybie deathmatch po jakim po śmierci gracz znów zaczyna grę zp_spawn_protection 5 // Czas [w sekundach] ochrony po odrodzeniu w trybie deathmatch zp_respawn_on_suicide 0 // Czy odrodzic graczy którzy sami się zabili (np. przez upadek)? zp_random_spawn 1 // Czy włączyć odradzanie się w przypadkowych miejscach na mapie? zp_remove_dropped 0 // Czas [w sekundach] w jakim po upuszczeniu bronie są usuwane [0 wyłącza] zp_remove_money 1 // Czy usunąć graczom pieniądze? zp_buy_custom 1 // Czy włączyć menu kupowania ekwipunku? zp_admin_models 1 // Czy włączyć specjalne modele dla admina? zp_zombie_classes 1 // Czy włączyć klasy zombie? // Extra Items // ----------- zp_extra_items 1 // Czy włączyć dodatkowy ekwipunek? zp_extra_weapons 1 // Czy pokazać menu kupowania broni? zp_extra_nvision 1 // Czy pozwolić kupić nightvision? zp_extra_antidote 1 // Czy pozwolić kupić antidotum? zp_extra_madness 1 // Czy pozwolić kupić "szalone zombie"? zp_extra_infbomb 1 // Czy pozwolić kupić bombe infekującą? // Flashlight & Nightvision // ------------------------ zp_nvg_give 1 // Czy dawać graczom nightvision [0 - nie włączaj, 1 - dawaj i włączaj odrazu, 2 - dawaj, lecz nie włączaj automatycznie] zp_nvg_custom 1 // Czy włączyć własną konfigurację nightvision [konfiguracja poniżej]? zp_nvg_size 80 // Rozmiar (odległość działania) nightvision zp_nvg_color_R 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla zombie (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum) zp_nvg_color_G 150 // Kolor w postaci RGB nightvision dla zombie (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum) zp_nvg_color_B 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla zombie (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum) zp_nvg_hum_color_R 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla człowieka (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum) zp_nvg_hum_color_G 150 // Kolor w postaci RGB nightvision dla człowieka (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum) zp_nvg_hum_color_B 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla człowieka (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum) zp_nvg_nem_color_R 150 // Kolor w postaci RGB nightvision dla nemesis (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum) zp_nvg_nem_color_G 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla nemesis (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum) zp_nvg_nem_color_B 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla nemesis (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum) zp_flash_custom 0 // Czy włączyć własną konfigurację latarek [konfiguracja poniżej]? zp_flash_size 10 // Rozmiar latarki zp_flash_drain 1 // Częstotliwość rozładowywania się latarki [0 wyłącza] zp_flash_charge 5 // Częstotliwość ładowania się latarki [0 wyłącza] zp_flash_distance 1000 // Maksymalna odległość działania latarki zp_flash_color_R 100 // Kolor w postaci RGB latarki (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum) zp_flash_color_G 100 // Kolor w postaci RGB latarki (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum) zp_flash_color_B 100 // Kolor w postaci RGB latarki (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum) // Knockback // --------- zp_knockback 0 // Czy włączyć odrzut zombie? zp_knockback_damage 1 // Bierz pod uwagę ilość zadanych obrażeń przy obliczaniu odległości odrzutu? zp_knockback_power 1 // Bierz pod uwagę siłę broni obrażeń przy obliczaniu odległości odrzutu? zp_knockback_zvel 0 // Czy zombie powinny być odrzucane również w pionie? zp_knockback_ducking 0 // Czy zombie powinny być odrzucane gdy kucają? zp_knockback_distance 500 // Maksymalna odległość aby odrzut działał // Longjump // -------- zp_leap_zombies 0 // Czy dać longjumpa dla zombie? [0 - nie dawaj, 1 - daj każdemu, 2 - daj tylko zombie-matce (pierwszemu zombie w rundzie)] zp_leap_nemesis 1 // Czy dać longjumpa dla nemesis? zp_leap_survivor 0 // Czy dać longjumpa dla ludzi? zp_leap_force 500 // Wymuszony mnożnik (?) zp_leap_height 300 // Wymuś podskok w górę (?) zp_leap_cooldown 5.0 // Czas co jaki można używać longjumpa // Humans // ------ zp_human_health 100 // Życie ludzi zp_human_last_extrahp 0 // Czy dawać ostatniemu graczowi dodatkowe życie? zp_human_speed 240 // Prędkość zp_human_gravity 1.0 // Grawitacja [1.0 - normalna, 0.5 = połowa) zp_human_armor_protect 1 // Czy aby zostać zainfekowanym, trzeba stracić całą kamizelkę? zp_human_unlimited_ammo 0 // Nieograniczona amunicja [0 - wyłącz, 1 - tak, ale trzeba przeładowywać, 2 - tak, nie trzeba przeładowywać] zp_human_damage_reward 500 // Ile obrażeń trzeba zadać zombie aby otrzymać ammo-pack'a? zp_human_frags_for_kill 1 // Ile dawać fragów za zabicie zombie? // Custom Grenades // --------------- zp_fire_grenades 1 // Włączyć granat podpalający? zp_fire_duration 10 // Długość palenia się zombie zp_fire_damage 5 // Ilość zadawanych obrażeń co 0.2 sekundy zp_fire_slowdown 0.5 // Czy spowolnić palące się zombie [0 - wyłącza, 0.5 - spowolnia o połowę] zp_frost_grenades 1 // Włączyć granaty zamrażające? zp_frost_duration 3 // Na ile czasu zamrozić? zp_flare_grenades 1 // Czy włączyć flary? zp_flare_duration 60 // Jak długo flara ma świecić? zp_flare_size 25 // Rozmiar obszaru jaki ma rozświetlać flara zp_flare_color 0 // Kolor świecenia [0 - biała, 1 - czerwona, 2 - zielona, 3 - niebieska, 4 - przypadkowy kolor, 5 - przypadkowa między czerowną, zieloną i niebieską] // Zombies // ------- zp_zombie_first_hp 2.0 // Razy ile pomnożyć normalną ilość życia dla pierwszego zombie [2.0 zwiększy dwukrotnie] zp_zombie_armor 0.75 // Mnożnik zadawania obrażeń [0.75 - zombie zadają tylko 75% obrażeń) zp_zombie_hitzones 0 // Dozwolone części ciała aby zabić zombie [0 wyłącza, kiedyś dokładnie opiszę na forum] zp_zombie_infect_health 100 // Jak dużo dodatkowego życia zombie dostają za zainfekowanie gracza? zp_zombie_fov 110 // Pole widzenia [0 nie zmienia] zp_zombie_silent 1 // Czy zombie mają chodzić po cichu (nie wydawać dźwięków chodzenia)? zp_zombie_painfree 2 // Czy usunąć efekty "bólu" (po strzale z broni, tj. spowolnienie + krew) [0 - nie wyłącza, 1 - wyłącz wszystkim zombie, 2 - wyłącz ostatniemu zombie] zp_zombie_bleeding 1 // Czy zombie mają zostawiać ślady stóp? zp_zombie_infect_reward 1 // Jak dużo ammo-packów dawać za zainfekowanie człowieka? zp_zombie_frags_for_infect 1 // Jak dużo fragów dawać za zainfekowanie człowieka? // Nemesis // ------- zp_nem_enabled 1 // Czy włączyć tryb Nemesis? zp_nem_chance 20 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund) zp_nem_health 0 // Życie [0 - ilość ludzi * życie zombie] zp_nem_speed 250 // Prędkość zp_nem_gravity 0.5 // Grawitacja (1.0 - normalna, 0.5 - połowa) zp_nem_damage 250 // Zadawane obrażenia jednym uderzeniem zp_nem_glow 1 // Efekt świecenia się zp_nem_aura 1 // Efekt aury (?) zp_nem_painfree 0 // Czy usunąć efekt "bólu" (spowolnienie + krew) zp_nem_ignore_frags 1 // Czy nie dawać nemesis'owi fragow [0 - dawaj, 1 - nie dawaj] zp_nem_ignore_rewards 1 // Czy nie dawać nemesis'owi ammo packów [0 - dawaj, 1 - nie dawaj // Survivor // ------- zp_surv_enabled 1 // Czy włączyć tryb Survivor? zp_surv_chance 20 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund) zp_surv_health 0 // Życie [0 - ilość zombie * życie ludzi] zp_surv_speed 230 // Prędkość zp_surv_gravity 1.25 // Grawitacja (1.0 - normalna, 0.5 - połowa) zp_surv_glow 1 // Efekt świecenia się zp_surv_aura 1 // Efekt aury (?) zp_surv_painfree 1 // Czy usunąć efekt "bólu" (spowolnienie + krew) zp_surv_ignore_frags 1 // Czy nie dawać survivor'owi fragow [0 - dawaj, 1 - nie dawaj] zp_surv_ignore_rewards 1 // Czy nie dawać survivor'owi ammo packów [0 - dawaj, 1 - nie dawaj] // Swarm Mode // ---------- zp_swarm_enabled 1 // Czy włączyć tryb Swarm? zp_swarm_chance 20 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund) // Multiple Infection // ------------------ zp_multi_enabled 1 // Czy włączyć tryb Multiple Infection? zp_multi_chance 20 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund) zp_multi_ratio 0.15 // Proporcja zarażenia w trybie Multiple Infection (ilosc zombie = proporcja*ilosc ludzi) // Plague Mode // ----------- zp_plague_enabled 1 // Czy włączyć tryb Plague? zp_plague_chance 30 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund) zp_plague_ratio 0.5 // Proporcja zarażenia w trybie Plague (ilosc zombie = proporcja*ilosc ludzi) // Logging // ------- zp_logcommands 1 // Czy zapisywać działania adminów do pliku "zombieplague.log" ? // Additional settings // ------------------- mp_flashlight 1 // Włącza latarki mp_footsteps 1 // Włącza kroki mp_playerid 1 // Wyłącza możliwość znajdywania graczy w ciemności poprzez przypadkowe najechanie celownikiem sv_maxspeed 9999 // Wyłącza ograniczenie prędkości, aby plugin mógł działać poprawnie Instalacja dodatkowych pluginów: Kod:new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" } new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" } new const zclass1_model[] = { "zombie_source" } new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } const zclass1_health = 1800 const zclass1_speed = 190 const Float:zclass1_gravity = 1.0 const Float:zclass1_knockback = 1.0 Pierwsza wartość to nazwa zombiaka w menu, druga to informacja jaka pojawi się obok - np. właściwości, że szybciej biega itd. Kolejne jest to nazwa modelu (model wrzucamy wraz z katalogiem do models/player, pamiętaj że katalog musi mieć taką samą nazwę jak model, tutaj wpisujemy nazwę katalogu), następnie nazwa modelu łapek zombie (model musi być w models\zombie_plague), następna to ilość HP, później prędkość, kolejna to grawitacja oraz odrzut broni. Tak, tak - wiem że ciężko to zrozumieć, dlatego podstawiam schemat z opisami: Kod:new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" } // nazwa zombie new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" } // opis zombie w menu new const zclass1_model[] = { "zombie_source" } // model zombie new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // model lapek zombie const zclass1_health = 1800 // zycie zombiaka const zclass1_speed = 190 // jego predkosc const Float:zclass1_gravity = 1.0 // grawitacja, 1.0 to normalna, 0.5 to połowa const Float:zclass1_knockback = 1.0 // odrzut z broni, czy mniejsza wartosc tym mniejszy + Analogicznie robimy z resztami klas Kod:const Float:MODELCHANGE_DELAY = 0.2 oraz zamień na Kod:const Float:MODELCHANGE_DELAY = 0.5 Znajdź Kod://#define SET_MODELINDEX_OFFSET oraz zamień na Kod:#define SET_MODELINDEX_OFFSET + Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer. Kod:// Player Models (randomly chosen, add as many as you want) new const model_nemesis[][] = { "zombie_source5" } // Nemesis new const model_survivor[][] = { "guerilla" } // Survivor new const model_human[][] = { "arctic", "guerilla", "leet", "terror", "gign", "gsg9", "sas", "urban" } // Human new const model_admin[][] = { "vip" } // Admin (human) new const model_admin_zombie[][] = { "zombie_source" } // Admin (zombie) i pozmieniaj do woli Kod:{ "vip" } zamień na Kod:{ "vip", "leet" } + Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer. Kod:// Sound list (randomly chosen, add as many as you want) oraz z edytuj pod tą linią nazwy dźwięków które chcesz Kod://#define AMBIENCE_SOUNDS oraz zamień na Kod:#define AMBIENCE_SOUNDS Włączenie deszczu: Kod://#define AMBIENCE_RAIN oraz zamień na Kod:#define AMBIENCE_RAIN + Włączenie śniegu: Kod://#define AMBIENCE_SNOW oraz zamień na Kod:#define AMBIENCE_SNOW + Włączenie mgły: Kod://#define AMBIENCE_FOG oraz zamień na Kod:#define AMBIENCE_FOG + Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer. Kod:new const skynames[][] = { "space" } oraz zmień/dodaj własne nieba (jeżeli chcesz np dwa, to dodaj po przecinku kolejną nazwę w cudzysłowach, np. Kod:{ "space" } zamień na Kod:{ "space", "space2" } + Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer. Kod:new const g_objective_ents[][] = { "func_bomb_target", "info_bomb_target", "info_vip_start", "func_vip_safetyzone", "func_escapezone", "hostage_entity", "monster_scientist", "func_hostage_rescue", "info_hostage_rescue", "env_fog", "env_rain", "env_snow", "item_longjump", "func_vehicle" } oraz zamień na Kod:new const g_objective_ents[][] = { "func_bomb_target", "info_bomb_target", "info_vip_start", "func_vip_safetyzone", "func_escapezone", "hostage_entity", "monster_scientist", "func_hostage_rescue", "info_hostage_rescue", "env_fog", "env_rain", "env_snow", "item_longjump"} + Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer. Kod:// Primary and Secondary Weapon Names new const WEAPONNAMES[][] = { "", "P228 Compact", "", "Schmidt Scout", "", "XM1014 M4", "", "Ingram MAC-10", "Steyr AUG A1", "", "Dual Elite Berettas", "FiveseveN", "UMP 45", "SG-550 Auto-Sniper", "IMI Galil", "Famas", "USP .45 ACP Tactical", "Glock 18C", "AWP Magnum Sniper", "MP5 Navy", "M249 Para Machinegun", "M3 Super 90", "M4A1 Carbine", "Schmidt TMP", "G3SG1 Auto-Sniper", "", "Desert Eagle .50 AE", "SG-552 Commando", "AK-47 Kalashnikov", "", "ES P90" } oraz edytuj do woli Kod:new const g_extra_names[][] = { "Napalm Nade", "Frost Nade", "Flare", "AWP Magnum Sniper", "M249 Para Machinegun", "SG550 Auto-Sniper", "G3SG1 Auto-Sniper" } + oraz edytuj do woli Kod:new const g_extra_costs[] = { 6, 6, 6, 8, 10, 12, 12 } oraz edytuj wg schematu Kod:new const g_extra_costs[] = { CENA_GRANATU_PODPALAJACEGO, CENA_GRANATU_ZAMRAZAJACEGO, CENA_FLARY, CENA_AWP, CENA_M249, CENA_AUTOKAMPY_SG550, CENA_AUTOKAMPY_G3SG1 } + Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer. Kod:new const g_extra_costs2[] = { 15, 15, 17, 20 } oraz edytuj wg schematu Kod:new const g_extra_costs2[] = { CENA_NIGHTVISION, CENA_ANTIDOTUM, CENA_SZALONYCH_ZOMBIE, CENA_BOMBY_INFEKUJACEJ } + Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer. Kod:// Buy Menu: Primary and Secondary Weapons new const g_primary_items[][] = { "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_m4a1", "weapon_ak47", "weapon_sg552", "weapon_aug", "weapon_scout", "weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_tmp", "weapon_mac10", "weapon_ump45", "weapon_mp5navy", "weapon_p90" } + Edytuj nazwami broni w formacie weapon_*,Tutaj ich Spis Kod:new const g_secondary_items[][] = { "weapon_glock18", "weapon_usp", "weapon_p228", "weapon_deagle", "weapon_fiveseven", "weapon_elite" } Jak dobrze grać - poradnik: |