Servery Counter Strike

Na tej stronie można zareklamować swoj server cs i nie tylko !

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie


#1 2012-01-29 10:56:31

Nygas

Administrator

Zarejestrowany: 2012-01-23
Posty: 44
Punktów :   

Zombie Plague Mod

Zombie Plague Mod - Zombie Mod infection


Opis moda:


Jest to znany wielu osobom zombie mod "infection" - na początku rundy jeden gracz staje się zombie i ma za zadanie zarazić resztę graczy. Zarażony gracz staje się zombie takim jak poprzedni - ma za zadanie zarazić resztę ludzi. Zombie nie mają żadnych broni oprócz swoich łap, ludzie mają do dyspozycji bronie. Ale to nie wszystko! Ten to nie tylko "infection" - posiada on jeszcze 5 trybów gry, "plague" (zarażane jest [domyślnie] połowę graczy, tj. na początku rundy jest połowa ludzi i połowa zombie), "Nemesis" (zostaje jeden zombie mający dużo HP, dotykając człowieka zabija go, ludzie mają za zadanie zabić go), "Survivor" (zostaje jeden gracz mający więcej HP oraz M249 [maszynówę]), "Swarm" (zombie nie zarażają lecz zabijają), oraz "Multiple Infection" (podobne do "Plague", lecz nie jest wtedy 50% na 50% tylko mniejsza ilość zombie).

   + Wybrane funkcje moda:
   + Pięć trybów rozgrywki (opisane wcześniej)
   + Różne klasy zombie, możliwość dowolnej ich modyfikacji
   + Ammo packi, za nie można kupować różne przedmioty
   + Nowe granaty: zamrażający, podpalający, flara oraz infekująca bomba
   + Możliwość włączenia trybu deathmatch
   + Wiele dodatkowych efektów specjalnych, możliwość dowolnej edycji dźwięków oraz modeli


Ponadto plugin posiada bogate możliwości konfiguracji, przykłady:

   + Zmiana koloru / rozmiaru latarki oraz nightvision
   + Zmiana jasności oraz wyglądu nieba
   + Dowolne ustawienie ilości życia, grawitacji, szybkości dla graczy
   + Możliwość włączenia nielimitowanej amunicji, bądź odrzutu z broni
   + Odradzanie sie graczy w dowolnych miejscach na mapie, nie na domyślnych
   + Konfiguracja efektów świetlnych oraz dźwiękowych


Prezentacja modyfikacji:

   + Filmiki w serwisie Youtube


Instalacja modyfikacji na serwerze:

   + Ściągamy pliki moda na dysk twardy (naven)Stary link wygasł, wrzucam nową wersję (4.3)- opis może się różnić od wersji z tej paczki!
   + Wypakowujemy pliki za pomocą np WinRar'a
   + Wysyłamy pliki na nasz serwer FTP, przy jakichkolwiek pytaniach o nadpisanie odpowiadamy "Tak"
   + Gotowe, plugin będzie już włączony (tak, nic nie trzeba dopisywać!)


Dodatkowe pluginy / Gotowe klasy zombie:


   + Round Draw Blast - Kiedy jest remis (nikt nie wygra, a runda się kończy) zabija wszystkich
   + Low HP Heartbeat - Graczom mającym mało HP bije serce
   + Stamina - Gracze biegnąc męczą się
   + Do kupienia: Unlimited Clip - Gracze mogą kupić nieograniczoną amunicję
   + Do kupienia: Anti-Infection Armor - Gracze mogą kupić zbroje chroniącą przed zombie
   + Do kupienia: Knife Blink - Po kupieniu zombie będąc obok gracza może szybko do niego podbiec
   + Do kupienia: MultiJumps - Po zakupie ludzie mogą skakać w powietrzu
   + Do kupienia: Parachute - Możliwość zakupu spadochronu
   + Do kupienia: Jetpack + Bazooka - Ludzie mogą kupić jetpack i bazooke
   + Do kupienia: Batteries - Możliwość dokupienia baterii do latarki
   + Klasa zombie: Faller Zombie - Nowa klasa zombie, która nie odnosi obrażeń po upadku
   + Zombie Class: Stixsworld Zombie Classes - Nowa klasy zombie, łącznie sześć
   + Zombie Class: Climb Zombie - Nowa klasa zombie, mogąca się wspinać
   + Zombie Class: Tight Zombie - Nowa klasa zombie, mogąca skakać w powietrzu
   + Countdown - Odliczanie od startu rundy do rozpoczęcia rozgrywki
   + Loading intro - Muzyka przy wchodzeniu na serwer
   + Do kupienia: LaserMine / TripMine - Ludzie mogą kupować i kłaść lasery
   + Do kupienia: Longjump - Możliwość zakupu longjump'a
   + Do kupienia: M4 + M203 weapon - Ludzie mogą kupić M4 z granatnikiem (M203)

Konfiguracja ZombieMod'a:

Otwieramy plik zombieplague.cfg znajdujący się w katalogu addons/amxmodx/configs oraz zmieniamy ustawienia według własnego upodobania


Kod:

// ---------------------------
// Zombie Plague 4.06 CFG File
// ---------------------------
// Any changes you make here will be
// automatically loaded at map start

//
// www.cs-server.pun.pl
// Pamietajcie - jezeli jest pytanie typu "czy xxx?" to 0 wyłącza, 1 włącza!

// General
// -------
zp_delay 10 // Czas w sekundach po jakim od startu rundy wybierany jest zombie
zp_lighting "a" // Jasnosc na mapie, od a do z [a - najciemniej, z - najjasniej]
zp_thunderclap 90 // Czas w sekundach co jaki słychać trzask pioruna [0 wyłącza]
zp_triggered_lights 1 // Jeżeli ustawione na 1, na mapie mogą znajdować się świecące elemendy
zp_remove_doors 0 // Czy usunac drzwi z mapy: [0 - nie usuwaj, 1 - usuwaj tylko obracajace sie, 2 - wszystkie drzwi]
zp_blockuse_pushables 1 // Block +use on pushables to prevent the speed bug
zp_block_suicide 1 // Czy wyłączyć komendę kill w konsoli [aby gracze sami się nie zabijali]
zp_deathmatch 0 // Czy włączyć tryb deathmach: [0 - wyłącz, 1 - odradzaj jako człowiek, 2 - odradzaj jako zombie, 3 - odradzaj przypadkowo, raz jako czlowiek raz jako zombie]
zp_spawn_delay 5 // Czas w trybie deathmatch po jakim po śmierci gracz znów zaczyna grę
zp_spawn_protection 5 // Czas [w sekundach] ochrony po odrodzeniu w trybie deathmatch
zp_respawn_on_suicide 0 // Czy odrodzic graczy którzy sami się zabili (np. przez upadek)?
zp_random_spawn 1 // Czy włączyć odradzanie się w przypadkowych miejscach na mapie?
zp_remove_dropped 0 // Czas [w sekundach] w jakim po upuszczeniu bronie są usuwane [0 wyłącza]
zp_remove_money 1 // Czy usunąć graczom pieniądze?
zp_buy_custom 1 // Czy włączyć menu kupowania ekwipunku?
zp_admin_models 1 // Czy włączyć specjalne modele dla admina? 
zp_zombie_classes 1 // Czy włączyć klasy zombie?

// Extra Items
// -----------
zp_extra_items 1 // Czy włączyć dodatkowy ekwipunek?
zp_extra_weapons 1 // Czy pokazać menu kupowania broni? 
zp_extra_nvision 1 // Czy pozwolić kupić nightvision?
zp_extra_antidote 1 // Czy pozwolić kupić antidotum?
zp_extra_madness 1 // Czy pozwolić kupić "szalone zombie"?
zp_extra_infbomb 1 // Czy pozwolić kupić bombe infekującą?

// Flashlight & Nightvision
// ------------------------
zp_nvg_give 1 // Czy dawać graczom nightvision [0 - nie włączaj, 1 - dawaj i włączaj odrazu, 2 - dawaj, lecz nie włączaj automatycznie]
zp_nvg_custom 1 // Czy włączyć własną konfigurację nightvision [konfiguracja poniżej]?
zp_nvg_size 80 // Rozmiar (odległość działania) nightvision
zp_nvg_color_R 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla zombie (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
zp_nvg_color_G 150 // Kolor w postaci RGB nightvision dla zombie (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
zp_nvg_color_B 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla zombie (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
zp_nvg_hum_color_R 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla człowieka (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
zp_nvg_hum_color_G 150 // Kolor w postaci RGB nightvision dla człowieka (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
zp_nvg_hum_color_B 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla człowieka (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
zp_nvg_nem_color_R 150 // Kolor w postaci RGB nightvision dla nemesis (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
zp_nvg_nem_color_G 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla nemesis (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
zp_nvg_nem_color_B 0 // Kolor w postaci RGB nightvision dla nemesis (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
zp_flash_custom 0 // Czy włączyć własną konfigurację latarek [konfiguracja poniżej]?
zp_flash_size 10 // Rozmiar latarki
zp_flash_drain 1 // Częstotliwość rozładowywania się latarki [0 wyłącza]
zp_flash_charge 5 // Częstotliwość ładowania się latarki [0 wyłącza]
zp_flash_distance 1000 // Maksymalna odległość działania latarki
zp_flash_color_R 100 // Kolor w postaci RGB latarki (wartość dla koloru czerwonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
zp_flash_color_G 100 // Kolor w postaci RGB latarki (wartość dla koloru zielonego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)
zp_flash_color_B 100 // Kolor w postaci RGB latarki (wartość dla koloru niebieskiego, od 0 do 255, w razie pytań zapraszam na forum)

// Knockback
// ---------
zp_knockback 0 // Czy włączyć odrzut zombie?
zp_knockback_damage 1 // Bierz pod uwagę ilość zadanych obrażeń przy obliczaniu odległości odrzutu?
zp_knockback_power 1 // Bierz pod uwagę siłę broni obrażeń przy obliczaniu odległości odrzutu?
zp_knockback_zvel 0 // Czy zombie powinny być odrzucane również w pionie?
zp_knockback_ducking 0 // Czy zombie powinny być odrzucane gdy kucają?
zp_knockback_distance 500 // Maksymalna odległość aby odrzut działał

// Longjump
// --------
zp_leap_zombies 0 // Czy dać longjumpa dla zombie? [0 - nie dawaj, 1 - daj każdemu, 2 - daj tylko zombie-matce (pierwszemu zombie w rundzie)]
zp_leap_nemesis 1 // Czy dać longjumpa dla nemesis?
zp_leap_survivor 0 // Czy dać longjumpa dla ludzi?
zp_leap_force 500 // Wymuszony mnożnik (?)
zp_leap_height 300 // Wymuś podskok w górę (?)
zp_leap_cooldown 5.0 // Czas co jaki można używać longjumpa

// Humans
// ------
zp_human_health 100 // Życie ludzi
zp_human_last_extrahp 0 // Czy dawać ostatniemu graczowi dodatkowe życie?
zp_human_speed 240 // Prędkość
zp_human_gravity 1.0 // Grawitacja [1.0 - normalna, 0.5 = połowa)
zp_human_armor_protect 1 // Czy aby zostać zainfekowanym, trzeba stracić całą kamizelkę?
zp_human_unlimited_ammo 0 // Nieograniczona amunicja [0 - wyłącz, 1 - tak, ale trzeba przeładowywać, 2 - tak, nie trzeba przeładowywać]
zp_human_damage_reward 500 // Ile obrażeń trzeba zadać zombie aby otrzymać ammo-pack'a?
zp_human_frags_for_kill 1 // Ile dawać fragów za zabicie zombie?

// Custom Grenades
// ---------------
zp_fire_grenades 1 // Włączyć granat podpalający?
zp_fire_duration 10 // Długość palenia się zombie
zp_fire_damage 5 // Ilość zadawanych obrażeń co 0.2 sekundy
zp_fire_slowdown 0.5 // Czy spowolnić palące się zombie [0 - wyłącza, 0.5 - spowolnia o połowę]
zp_frost_grenades 1 // Włączyć granaty zamrażające?
zp_frost_duration 3 // Na ile czasu zamrozić?
zp_flare_grenades 1 // Czy włączyć flary?
zp_flare_duration 60 // Jak długo flara ma świecić?
zp_flare_size 25 // Rozmiar obszaru jaki ma rozświetlać flara
zp_flare_color 0 // Kolor świecenia [0 - biała, 1 - czerwona, 2 - zielona, 3 - niebieska, 4 - przypadkowy kolor, 5 - przypadkowa między czerowną, zieloną i niebieską]

// Zombies
// -------
zp_zombie_first_hp 2.0 // Razy ile pomnożyć normalną ilość życia dla pierwszego zombie [2.0 zwiększy dwukrotnie]
zp_zombie_armor 0.75 // Mnożnik zadawania obrażeń [0.75 - zombie zadają tylko 75% obrażeń)
zp_zombie_hitzones 0 // Dozwolone części ciała aby zabić zombie [0 wyłącza, kiedyś dokładnie opiszę na forum]
zp_zombie_infect_health 100 // Jak dużo dodatkowego życia zombie dostają za zainfekowanie gracza?
zp_zombie_fov 110 // Pole widzenia [0 nie zmienia]
zp_zombie_silent 1 // Czy zombie mają chodzić po cichu (nie wydawać dźwięków chodzenia)?
zp_zombie_painfree 2 // Czy usunąć efekty "bólu" (po strzale z broni, tj. spowolnienie + krew) [0 - nie wyłącza, 1 - wyłącz wszystkim zombie, 2 - wyłącz ostatniemu zombie]
zp_zombie_bleeding 1 // Czy zombie mają zostawiać ślady stóp?
zp_zombie_infect_reward 1 // Jak dużo ammo-packów dawać za zainfekowanie człowieka?
zp_zombie_frags_for_infect 1 // Jak dużo fragów dawać za zainfekowanie człowieka?

// Nemesis
// -------
zp_nem_enabled 1 // Czy włączyć tryb Nemesis?
zp_nem_chance 20 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund)
zp_nem_health 0 // Życie [0 - ilość ludzi * życie zombie]
zp_nem_speed 250 // Prędkość
zp_nem_gravity 0.5 // Grawitacja (1.0 - normalna, 0.5 - połowa)
zp_nem_damage 250 // Zadawane obrażenia jednym uderzeniem
zp_nem_glow 1 // Efekt świecenia się
zp_nem_aura 1 // Efekt aury (?)
zp_nem_painfree 0 // Czy usunąć efekt "bólu" (spowolnienie + krew)
zp_nem_ignore_frags 1 // Czy nie dawać nemesis'owi fragow [0 - dawaj, 1 - nie dawaj]
zp_nem_ignore_rewards 1 // Czy nie dawać nemesis'owi ammo packów [0 - dawaj, 1 - nie dawaj

// Survivor
// -------
zp_surv_enabled 1 // Czy włączyć tryb Survivor?
zp_surv_chance 20 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund)
zp_surv_health 0 // Życie [0 - ilość zombie * życie ludzi]
zp_surv_speed 230 // Prędkość
zp_surv_gravity 1.25 // Grawitacja (1.0 - normalna, 0.5 - połowa)
zp_surv_glow 1 // Efekt świecenia się
zp_surv_aura 1 // Efekt aury (?)
zp_surv_painfree 1 // Czy usunąć efekt "bólu" (spowolnienie + krew)
zp_surv_ignore_frags 1 // Czy nie dawać survivor'owi fragow [0 - dawaj, 1 - nie dawaj]
zp_surv_ignore_rewards 1 // Czy nie dawać survivor'owi ammo packów [0 - dawaj, 1 - nie dawaj]

// Swarm Mode
// ----------
zp_swarm_enabled 1 // Czy włączyć tryb Swarm?
zp_swarm_chance 20 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund)

// Multiple Infection
// ------------------
zp_multi_enabled 1 // Czy włączyć tryb Multiple Infection?
zp_multi_chance 20 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund)
zp_multi_ratio 0.15 // Proporcja zarażenia w trybie Multiple Infection (ilosc zombie = proporcja*ilosc ludzi)

// Plague Mode
// -----------
zp_plague_enabled 1 // Czy włączyć tryb Plague?
zp_plague_chance 30 // Szansa na włączenie tego trybu rozgrywki (1 na podaną tutaj ilość rund)
zp_plague_ratio 0.5 // Proporcja zarażenia w trybie Plague (ilosc zombie = proporcja*ilosc ludzi)

// Logging
// -------
zp_logcommands 1 // Czy zapisywać działania adminów do pliku "zombieplague.log" ?

// Additional settings
// -------------------
mp_flashlight 1 // Włącza latarki
mp_footsteps 1 // Włącza kroki
mp_playerid 1 // Wyłącza możliwość znajdywania graczy w ciemności poprzez przypadkowe najechanie celownikiem
sv_maxspeed 9999 // Wyłącza ograniczenie prędkości, aby plugin mógł działać poprawnie

Instalacja dodatkowych pluginów:


   + Ściągamy pliki dodatkowego pluginu
   + Wypakowujemy
   + Plik .amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins, plik .sma do addons/amxmodx/scripting
   + Jeżeli plugin ma jakieś dodatkowe pliki, np. dźwiękowe, wrzucamy go tak jak był ułożony w paczce
   + Otwieramy plik plugins-zplague.ini oraz na jego końcu dopisujemy nazwę pluginu


Edytowanie klas zombie:


Mając swój serwer na pewno chcesz zmienić domyślne ustawienia zombie, lub chociażby ich nazwy.

Edycja klas:

   + ściągamy kompilator na dysk oraz wypakowujemy. (naven)]Wrzucam kompilator z nową wersją pluginy v4.3, instrukcje mogą się różnić!
   + Wchodzimy do katalogu kompilator
   + Otwieramy plik zp_zclasses40.sma dowolnym edytorem tekstowym, np. notatnikiem. Teraz zaczyna się edycja
   + Zmieniamy wybrane wartości, widzimy coś takiego

Kod:

new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

Pierwsza wartość to nazwa zombiaka w menu, druga to informacja jaka pojawi się obok - np. właściwości, że szybciej biega itd. Kolejne jest to nazwa modelu (model wrzucamy wraz z katalogiem do models/player, pamiętaj że katalog musi mieć taką samą nazwę jak model, tutaj wpisujemy nazwę katalogu), następnie nazwa modelu łapek zombie (model musi być w models\zombie_plague), następna to ilość HP, później prędkość, kolejna to grawitacja oraz odrzut broni. Tak, tak - wiem że ciężko to zrozumieć, dlatego podstawiam schemat z opisami:


Kod:

new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" } // nazwa zombie
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" } // opis zombie w menu
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" } // model zombie
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // model lapek zombie
const zclass1_health = 1800 // zycie zombiaka
const zclass1_speed = 190 // jego predkosc 
const Float:zclass1_gravity = 1.0 // grawitacja, 1.0 to normalna, 0.5 to połowa
const Float:zclass1_knockback = 1.0 // odrzut z broni, czy mniejsza wartosc tym mniejszy

+ Analogicznie robimy z resztami klas
   + Zapisujemy plik oraz przechodzimy do następnego punktu


Kompilacja klas:

   + Wchodzimy do katalogu kompilator, klikamy dwukrotnie na compile.exe, jeżeli wszystko przebiegnie OK to zobaczymy wśród napisów słowo "Done" (6 linijka od dołu). Jeżeli nie, poprawiamy błędy w pliku zp_zclasses40.sma
   + Wchodzimy do katalogu compiled, tutaj mamy skompilowany plik zp_zclasses40.amxx
   + Wgrywamy plugin na nasz serwer FTP, gotowe




Zaawansowana zmiana ustawień modyfikacji:
Usuwanie błędów svc_bad:

   + Otwórz plik zombie_plague40.sma
   + Znajdź

Kod:

const Float:MODELCHANGE_DELAY = 0.2

oraz zamień na

Kod:

const Float:MODELCHANGE_DELAY = 0.5

Znajdź

Kod:

//#define SET_MODELINDEX_OFFSET

oraz zamień na

Kod:

#define SET_MODELINDEX_OFFSET

+ Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


Zmiana modelu nemesis, survivor, granatów

   + Otwórz plik zombie_plague40.sma
   + Znajdź


Kod:

// Player Models (randomly chosen, add as many as you want)
new const model_nemesis[][] = { "zombie_source5" } // Nemesis
new const model_survivor[][] = { "guerilla" } // Survivor
new const model_human[][] = { "arctic", "guerilla", "leet", "terror", "gign", "gsg9", "sas", "urban" } // Human
new const model_admin[][] = { "vip" } // Admin (human)
new const model_admin_zombie[][] = { "zombie_source" } // Admin (zombie)

i pozmieniaj do woli
Możesz dodać więcej niż jeden model, jeżeli jest wpisany tylko jeden a chcesz dwa, to dodaj po przecinku kolejną nazwę w cudzysłowach, np.

Kod:

{ "vip" }

zamień na


Kod:

{ "vip", "leet" }

+ Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


Zmiana dźwięków:

+ Otwórz plik zombie_plague40.sma
+ Znajdź

Kod:

// Sound list (randomly chosen, add as many as you want)

oraz z edytuj pod tą linią nazwy dźwięków które chcesz
   + Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


Włączenie mgły, deszczu / śniegu, dźwięków dodających klimatu:

   + Otwórz plik zombie_plague40.sma
   + Włączenie dźwięków:
   + Znajdź

Kod:

//#define AMBIENCE_SOUNDS

oraz zamień na

Kod:

#define AMBIENCE_SOUNDS

Włączenie deszczu:

   + Znajdź


Kod:

//#define AMBIENCE_RAIN

oraz zamień na


Kod:

#define AMBIENCE_RAIN

+ Włączenie śniegu:

      Znajdź

Kod:

//#define AMBIENCE_SNOW

oraz zamień na

Kod:

#define AMBIENCE_SNOW

+ Włączenie mgły:

    Znajdź

Kod:

//#define AMBIENCE_FOG

oraz zamień na

Kod:

#define AMBIENCE_FOG

+ Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


Zmiana nieba:

   + Otwórz plik zombie_plague40.sma
   + Znajdź

Kod:

new const skynames[][] = { "space" }

oraz zmień/dodaj własne nieba (jeżeli chcesz np dwa, to dodaj po przecinku kolejną nazwę w cudzysłowach, np.

Kod:

{ "space" }

zamień na

Kod:

{ "space", "space2" }

+ Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


Włączenie aut / motorów itd na mapach:
Domyślnie w ZombiePlague auta na mapach itd są wyłączone, aby włączyć postępuj wg kroków:

   + Otwórz plik zombie_plague40.sma
   + Znajdź

Kod:

new const g_objective_ents[][] = { "func_bomb_target", "info_bomb_target", "info_vip_start", "func_vip_safetyzone", "func_escapezone", "hostage_entity",
        "monster_scientist", "func_hostage_rescue", "info_hostage_rescue", "env_fog", "env_rain", "env_snow", "item_longjump", "func_vehicle" }

oraz zamień na

Kod:

new const g_objective_ents[][] = { "func_bomb_target", "info_bomb_target", "info_vip_start", "func_vip_safetyzone", "func_escapezone", "hostage_entity",
        "monster_scientist", "func_hostage_rescue", "info_hostage_rescue", "env_fog", "env_rain", "env_snow", "item_longjump"}

+ Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


Zmiana nazw broni w menu

   + Otwórz plik zombie_plague40.sma
   + Znajdź

Kod:

// Primary and Secondary Weapon Names
new const WEAPONNAMES[][] = { "", "P228 Compact", "", "Schmidt Scout", "", "XM1014 M4", "", "Ingram MAC-10", "Steyr AUG A1",
            "", "Dual Elite Berettas", "FiveseveN", "UMP 45", "SG-550 Auto-Sniper", "IMI Galil", "Famas",
            "USP .45 ACP Tactical", "Glock 18C", "AWP Magnum Sniper", "MP5 Navy", "M249 Para Machinegun",
            "M3 Super 90", "M4A1 Carbine", "Schmidt TMP", "G3SG1 Auto-Sniper", "", "Desert Eagle .50 AE",
            "SG-552 Commando", "AK-47 Kalashnikov", "", "ES P90" }

oraz edytuj do woli
    Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


Zmiana nazw granatów i dodatkowych broni w menu kupowania

    Otwórz plik zombie_plague40.sma
    Znajdź

Kod:

new const g_extra_names[][] = { "Napalm Nade", "Frost Nade", "Flare", "AWP Magnum Sniper", "M249 Para Machinegun", "SG550 Auto-Sniper", "G3SG1 Auto-Sniper" }

+ oraz edytuj do woli
   + Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


Zmiana ceny granatów

   + Otwórz plik zombie_plague40.sma
   + Znajdź

Kod:

new const g_extra_costs[] = { 6, 6, 6, 8, 10, 12, 12 }

oraz edytuj wg schematu

Kod:

new const g_extra_costs[] = { CENA_GRANATU_PODPALAJACEGO, CENA_GRANATU_ZAMRAZAJACEGO, CENA_FLARY, CENA_AWP, CENA_M249, CENA_AUTOKAMPY_SG550, CENA_AUTOKAMPY_G3SG1 }

+ Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


Zmiana ceny innych rzeczy które można kupić

   + Otwórz plik zombie_plague40.sma

Kod:

new const g_extra_costs2[] = { 15, 15, 17, 20 }

oraz edytuj wg schematu

Kod:

new const g_extra_costs2[] = { CENA_NIGHTVISION, CENA_ANTIDOTUM, CENA_SZALONYCH_ZOMBIE, CENA_BOMBY_INFEKUJACEJ }

+ Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


Zmiana pierwszorzędnych broni

   + Otwórz plik zombie_plague40.sma
   + Znajdź
   + Znajdź

Kod:

// Buy Menu: Primary and Secondary Weapons
new const g_primary_items[][] = { "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_m4a1", "weapon_ak47", "weapon_sg552", "weapon_aug", "weapon_scout",
                "weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_tmp", "weapon_mac10", "weapon_ump45", "weapon_mp5navy", "weapon_p90" }

+ Edytuj nazwami broni w formacie weapon_*,Tutaj ich Spis
   + Jeżeli usuwasz jakieś bronie, to pamiętaj aby po ostatniej nazwie (w cudzysłowach oczywiście!) nie było przecinka!
   + Skompiluj plugin (opisane w punkcie kompilacji klas) oraz wrzuć na serwer.


Zmiana pistoletów

   + Otwórz plik zombie_plague40.sma
   + Znajdź

Kod:

new const g_secondary_items[][] = { "weapon_glock18", "weapon_usp", "weapon_p228", "weapon_deagle", "weapon_fiveseven", "weapon_elite" }

Jak dobrze grać - poradnik:



Wchodząc na serwer zastanawiasz się pewnie jak grać, zamieszczam mały opis gry.

Posługiwanie się:

   + Pod klawiszem m masz menu. W nim możesz kupić bronie, dodatki, zmienić klasę zombie oraz przejść w tryb obserwatora. Pamiętaj! Przycisk "Kup broń" otwiera menu broni na początku rundy jeżeli wybrałeś opcję zapamiętania broni.
   + Za co możesz kupować dodatki? Za tzw. ammo-packi. Ammo-pack'a dostaje się (domyślnie, ustawienia serwera mogą być inne) za zadanie 500obrażeń, zabicie zombie bądź zainfekowanie gracza. Cennik masz w menu kupowania.
   + Denerwuje Cię co rundę menu wyboru broni, a grasz tylko jedną? Gdy pojawi się menu, naciśnij 8 i wybierz bronie, menu się już nie pojawi. Gdy będziesz chcieć wybrać inną broń, włącz menu (klawisz m) oraz wybierz opcję "Kup broń" (pierwsza).
   + Nie zapominaj o amunicji! Przeładowuj magazynek jeżeli jest tylko szansa, oraz nie zapomnij o dokupowaniu jeżeli nie jest nieskończona (klawisze . oraz ,).


Rozgrywka, czyli jak dobrze uciec i dobrze złapać:

   + Gdy zostaniesz zombie, nie rezygnuj z gry. Nie dość że psujesz zabawę innym, to w dodatku możesz zarobić ammo-pack'i za zarażenia, co wiąże się z możliwością kupna dodatkowych przedmiotów.
   + Nie bądź samolubem, widzisz że kolegę gonią zombie? Pomóż mu, następnym razem on Ci pomoże.
   + Gdy wejdziesz na jakiś obiekt za pomocą kładki - nie psuj jej. Nie jesteś sam, inni też by chcieli wejść. Postaw się na miejscu graczy którzy nie mają gdzie uciec.
   + Staraj się jak najmniej używać pistoletów, zadają mało obrażeń i nie odrzucają przeciwników.
   + Bronie - nie wszystkie nadają się na zombie. Poczciwa, dobra M4 nie jest tutaj najlepszym rozwiązaniem - zadaje mało obrażeń, mało odrzut oraz ma mało naboi. Inwestuj lepiej w bronie z dużą liczbą naboi bądź dużą siłą obrażeń - przykładowo pompka (m3) bądź maszynówa (m249) będzie tutaj dobrym rozwiązaniem. Jeżeli nie ogarniasz AWP, nie bierz go, za wolno strzela.
   + Nie marnuj niepotrzebnie granatów, mogą Ci one później uratować życie, przykładowo uciekając przez zombie możesz je zamrozić bądź rozświetlić drogę flarą gdy latarka zawodzi.
   + Celuj przeciwnikom zawsze w głowę. Zombiemod to również CS, głowa jest miejscem gdzie największy jest efekt "bólu" (zatrzymywanie się, krew) oraz zadaje najwięcej obrażeń.
   + Nie podchodź za blisko zombie, lecz nie uciekaj zbyt daleko jeżeli chcesz go zabić. Będąc blisko zawsze może Cię uchwycić swoimi długimi łapkami, natomiast będąc za daleko tracisz tylko amunicje.
   + Nie stój na krawędziach takich gdzie może Cię przeciwnik sięgnąć. Zwykły podskok może Cię zarazić (pamiętaj że mają długie łapki!), a jeżeli jesteś z kolegami w pewnym miejscu skazujesz ich właściwie na śmierć.
   + Nigdy nie stój przy drabinach! Zombiaków nie da się z nich zrzucić, a wchodząc od razu Cię złapią.
   + Nie blokuj innych gracze, gdy proszą Cię o przesunięcie to przepuść ich.
   + Staraj się łapać ludzi w jak największej grupie, ludzie mają wtedy mniejsze szansę. Moja rada? Wołaj kolegów na pomoc.
   + Patrz na ilość HP, jeżeli masz mało nie pakuj się na pierwszy ogień, gdyż wtedy masz pewną śmierć.
   + Goniąc gracza biegnij tak aby jak najmniej Cię trafiał z broni, dzięki czemu nie będzie Cię zatrzymywać. Nie rób też zbyt wielkich łuków, bo tylko zwolnisz.
   + Nie używaj bugów mapy / gry - denerwujesz graczy oraz narażasz się na bana.
   + Graj zespołowo - widzisz grupę walczących ludzi z zombiakiem(ami)? Pomóż im!
   + Oraz najważniejsza zasada: nie przeszkadzaj innym graczom! Nie pisz, nie spamuj, nie obrażaj. Wyjdź lepiej na podwórko.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.grupa-slask.pun.pl www.sjmanager.pun.pl www.gildia1.pun.pl www.funmt2.pun.pl www.przegladpolana.pun.pl